I krátký rozhovor seniorům pomáhá!

15. 5. 2020

Studentka Eva nás nechala nahlédnout do zákulisí krizové linky Senior Point. V rámci její dobrovolnické činnosti řeší koordinace rozvozů roušek, vyzvedávání léků nebo zajišťování nákupů pro seniory.

Senior Point zajišťuje telefonickou podporu seniorů na celorepublikové nonstop krizové lince 840 111 112. Sedm dní v týdnu, čtyřiadvacet hodin denně řeší koordinace rozvozů roušek seniorům, vyzvednutí léků, zajištění nákupu apod.

„Úžasně fungujeme ve spolupráci s nadací Adra, která je schopna terénní pracovníky aktivovat během velmi krátké doby a zajistit klientovi veškerou péči. Zároveň seniorům pomáháme k lepší orientaci v této krizové situaci, většina z nich nemá přístup na internet a často bývají zmateni a vystrašeni, proto je zároveň velmi důležitá i jejich psychologická podpora alespoň prostřednictvím krátkého rozhovoru, případně je odkazujeme na specializované linky. Služby máme do týdne cca 3-4 po 12ti hodinách a střídáme se v denních a nočních službách. Práce mi dává v této době obrovský smysl a raduji se, jak úžasně funguje celý dobrovolnický systém, i z velmi emotivních děkovných zpětných reakcí seniorů,“ popisuje Eva.

Děkujeme Evě, že pomáhá. MUNI pomáhá!

Více článků

Přehled všech článků