Aby byl přechod na nový systém plynulý, připravili jsme pro naše uživatele a uživatelky malé Q&A:
- Mám UČO a přihlašuji se přes něj. Mám něco udělat?
Není třeba nic dělat, pro tebe se nic nemění.
- Mám UČO, ale registroval jsem se a přihlašuji se přes Google nebo Apple ID. Mám něco udělat?
Pokud máte v účtu informace, které chcete přesunout pod své UČO, dejte nám vědět. Umíme spárovat váš současný účet s vaším UČO, nepřijdete tak o svůj profil a informace v něm.
- Jsem absolvent, UČO mám, ale heslo už nevím, a tak jsem se přihlašoval přes Google nebo Apple ID. Co mám dělat?
Nejlepší bude si obnovit přístup do IS MUNI. Návod najdete tady. Poté lze postupovat podle návodu v otázce 2 výše.
- Nejsem studující, zaměstnanec ani absolvent MUNI, ale chci dál pomáhat. Co mám dělat?
Napište nám prosím na e-mail pomoc@muni.cz a domluvíme se individuálně.
- Proč to přestane fungovat?
Důvodů je několik. Přecházíme na nový systém a nastavení přihlášení přes UČO je pro nás více funkční. Také se chceme zaměřit na budování komunity na univerzitní půdě a utužovat vztahy se studujícími, zaměstnanci a absolventy MUNI.
Pokud máte jakékoli další nejasnosti nebo otázky, neváhejte se nám ozvat na pomoc@muni.cz.